LEAN-organisaatio

Tee työtä ja paranna työtä!

Päivittäinen parantaminen kohentaa asiakaskokemusta ja sujuvoittaa työntekoa.

Johdatko sinä intohimoisesti oman organisaatiosi jatkuvaa parantamista?

Prosessien jatkuvasta parantamisesta on tullut useiden organisaatioiden tapa nostaa asiakastyytyväisyyttä sekä kilpailukykyä. Lean metodein prosessien tehokkuutta lisätään karsimalla hukkaa ja keskittymällä arvoa tuottaviin toimintoihin.

Miksi Lean kiinnostaa yhä edelleen?

Lean-ajattelu sekä -työkalut ovat tulleet tutuksi sekä teollisuuden että palvelualan organisaatioissa jo vuosikymmeniä. Maailman muuttuessa ympärillä on Lean pitänyt pintansa vahvana organisaation kilpailukykyä sekä asiakastyytyväisyyttä nostavana menetelmänä. Miksi Lean on siis yhä hyvin ajankohtainen?

Työskenteletkö sinä visuaalisella työpaikalla?

Useimmat organisaatiot tunnistavat tarpeen johtaa tavoitteilla ja tiedolla. Käytännön toteutus jää usein kuitenkin vajavaiseksi joko tavoitteiden selkeyden tai visuaalisuuden osalta. Miksi on tärkeää johtaa visuaalisia menetelmiä käyttäen ja miten päästä alkuun?

Asiakaslähtöiset prosessit ja Lean organisaatio

Lean-asiantuntijamme:

Mervi Salmela

Executive Consultant

Katariina Sell

Executive Consultant