Koronasta kuivalle maalle ja takaisin kasvu-uralle

Vuosi 2020 on aiheuttanut asiakkaidemme toimintaan ennennäkemättömiä muutoksia, ja samalla me Veronalla olemme päässeet pohtimaan ratkaisuja aivan uudentyyppisiin ongelmiin ja tilanteisiin. Tästä ratkaisukeskeisestä ajattelusta ja rohkeasta innovoinnista syntyi Suomi Nousuun -kampanjamme, jonka tarkoituksena on auttaa asiakasyrityksiämme koronakriisin keskellä ja luoda uutta, pitkäjänteistä kasvua muuttuneessa ympäristössä. Lanseeraamme Suomi Nousuun -kampanjamme syksyllä 2020, jolloin pääsemme auttamaan asiakkaitamme uusilla ratkaisuilla sekä entistä laajemmalla otteella kohti uutta kasvua, jatkuvuutta ja vaurastumista.

Suomi Nousuun -kampanjamme on myös tuonut Verona-konsernille näkyvyyttä Ilta-Sanomien Innovatiivinen Suomi -juttusarjassa. Voit tutustua Veronan konsernijohtajan Marko Nokan ajatuksiin innovatiivisuudesta, ratkaisukeskeisyydestä ja muutostilanteiden hyödyntämisestä painamalla -> Verona. Jutussa esitellään myös tennisammattilaisille yhdessä tennislegenda Ivan Ljubicicin kanssa kehittämämme palveluvalikoima ja toimintaympäristö, LJ Sports Group.