Etsimme Assistant Controlleria vakituiseen työsuhteeseen Helsingin Bulevardille. Uuden kollegamme vastuualue koostuu monipuolisista konsernin taloushallinnon tehtävistä. Roolissasi huolehdit muun muassa laskutuksesta, ostolaskujen tarkastamisesta ja myyntireskontrasta yhteistyössä Group Controllerimme kanssa. Osallistut myös kassavirtaennusteen tekoon sekä budjetointiin. Pääset osallistumaan lisäksi toimiston muihin yleisiin tehtäviin osana Verona-konsernin hallintotiimiä.

Etsimämme Assistant Controller tarttuu innolla uusiin haasteisiin ja nauttii työskentelystä nopeatempoisen ja kansainvälistyvän asiantuntijaorganisaation sykkeessä. Hoidat oman vastuualueesi tehtäviä oma-aloitteisesti, tarkasti ja vastuullisesti. Käytät ja omaksut sujuvasti digitaalisia työkaluja ja järjestelmiä, ja Excel on sinulle tuttu ja mieluinen työkalu. Omaat erinomaiset vuorovaikutustaidot ja työskentelyotteeltasi olet joustava tiimipelaaja. Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus (esim. tradenomi) ja käytännön kokemusta ulkoisesta ja/tai sisäisestä laskennasta. Tärkeimpinä onnistumisen edellytyksinä pidämme kuitenkin positiivista ja proaktiivista työskentelyotetta, halua kehittyä sekä motivaatiota ja sitoutumista tehtävään.

Tarjoamme sinulle monipuolisia taloushallinnon tehtäviä kansainvälistyvässä vakavaraisessa yrityksessä osana osaavaa, motivoitunutta ja innostavaa työyhteisöä, joka tukee työskentelyäsi ja kehittymistäsi. Veronalla työmme keskeiset voimavarat ovat työyhteisömme jäsenet ja yhdessä tekeminen. Uskomme työyhteisömme menestyksen kumpuavan ihmistemme hyvinvoinnista, jota tuemme kattavilla työterveyspalveluilla, lounas- ja virike-eduilla sekä ennen kaikkea kannustavalla ja välittävällä kulttuurillamme.

Tule mukaan osaksi dynaamista, vauhdikasta ja asiantuntevaa työyhteisöä, jossa töitä tehdään tosissaan, hyvää fiilistä unohtamatta! 

Kuulostiko tämä sinulta? Lue lisää roolista ja lähetä hakemuksesi pian!