Vuosi 2020 on aiheuttanut asiakkaidemme toimintaan ennennäkemättömiä muutoksia, ja samalla me Veronalla olemme päässeet pohtimaan ratkaisuja aivan uudentyyppisiin ongelmiin ja tilanteisiin. Tästä ratkaisukeskeisestä ajattelusta ja rohkeasta innovoinnista syntyi Suomi Nousuun -kampanjamme, jonka tarkoituksena on auttaa asiakasyrityksiämme koronakriisin keskellä ja luoda uutta, pitkäjänteistä kasvua muuttuneessa ympäristössä. Lanseeraamme Suomi Nousuun -kampanjamme syksyllä 2020, jolloin pääsemme auttamaan asiakkaitamme uusilla ratkaisuilla sekä entistä laajemmalla otteella kohti uutta kasvua, jatkuvuutta ja vaurastumista.

Suomi Nousuun -kampanjamme on myös tuonut Verona-konsernille näkyvyyttä Ilta-Sanomien Innovatiivinen Suomi -juttusarjassa. Voit tutustua Veronan konsernijohtajan Marko Nokan ajatuksiin innovatiivisuudesta, ratkaisukeskeisyydestä ja muutostilanteiden hyödyntämisestä painamalla. Jutussa esitellään myös tennisammattilaisille yhdessä tennislegenda Ivan Ljubicicin kanssa kehittämämme palveluvalikoima ja toimintaympäristö, LJ Sports Group.